1

13 лютого в 3-Б,1-А та 5-А класах проведенні виховні години з елементами тренінгу Stop БУЛІНГ, метою яких було розширити знання учнів про булінг та конфліктну ситуацію, розглянути його негативні сторони, проаналізувати найбільш ефективні способи розв’язання, розглянути основні стратегії поведінки в конфлікті; навчити учнів давати вірну оцінку булінгу та конфліктній ситуації, розвивати вміння враховувати інтереси інших людей при їх вирішенні, виховувати доброзичливе ставлення одне до одного.

Учні виконували такі види робіт: вправи «Асоціація», «Віддзеркалювання», «Рука допомоги»; «Надірване серце», "Яблуко і черв‘як», перегляд відео «Вчимося вирішувати конфлікти», мультфільмів «Конфлікт. Сірники», «Корисні підказки. Битися чи не битися», «Булінг»; обговорення питання «Як залагодити конфлікт».

Зображення
1
Зображення
2
Зображення
3
Зображення
4
Зображення
5
Зображення
6
Зображення
7
Зображення
8
Зображення
9
Зображення
10
Зображення
11
Зображення
12